Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az utazasokosan.hu weboldalon kínált utazástervezési és utazási tanácsadás szolgáltatáshoz kapcsolódóan
 Hatályos: 2021.07.01-től visszavonásig

 

1. Bevezetés

 

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek). Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

A szerződés nyelve: magyar

 

2. Szolgáltató adatai:

 

2.1. A Weboldal üzemeltetője:

Cégnév: Varga Ádám ev.

Vállalkozói nyilvántartási száma: 18588284

adószáma: 60147800-1-41

székhelye: 1134 Budapest, Angyalföldi út 31. (nincs személyes ügyfélfogadás)

telefon: +36304920989

e-mail cím: kapcsolat@utazasokosan.hu

 

2.2. A tárhelyszolgáltató adatai:

Rackhost Zrt.

6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

info@rackhost.hu

 

2.3. A szolgáltató:

A szolgáltatást az Utazásokosan partnerei végzik (a továbbiakban együttesen: a Szolgáltató). A szolgáltatás díját az alábbi partnerek számlázzák a Megrendelők felé, az elektronikus úton megkötött szerződés is velük jön létre.

 

A szerződő, számlázó partnerek:

Cégnév: Varga Ádám ev.

Vállalkozói nyilvántartási száma: 18588284

adószáma: 60147800-1-41

székhelye: 1134 Budapest, Angyalföldi út 31.

telefon: +36304920989

e-mail cím: kapcsolat@utazasokosan.hu

 

Cégnév: Fehér Nikolett Krisztina ev.

Vállalkozói nyilvántartási száma: 54091865

adószáma: 55416412-1-43

székhelye: 1098 Budapest, Lobogó utca 24.

telefon: +36304920989

e-mail cím: kapcsolat@utazasokosan.hu

 

3. Alapvető rendelkezések

 

3.1. Az ÁSZF hatálya

3.1.1. Az ÁSZF kizárólag az utazasokosan.hu weboldalon (továbbiakban: Weboldal) kínált utazástervezési (továbbiakban: Utazástervezés) és utazási tanácsadás szolgáltatására, annak a Weboldalon történő megrendelésére vonatkozik.

3.1.2. Az Utazástervezés során egy írásos terv, mint egyéni termék kerül előállításra (továbbiakban: Utazási Terv), ami különböző szolgáltatáselemekből (továbbiakban: Tervelemek) áll össze.

3.1.3. A Weboldalon utazásszervezői és utazásközvetítői szolgáltatást nem végzünk. Az Utazási Tervekben javasolt elemek, szolgáltatások igénybevétele, azokra való szerződéskötés minden esetben közvetlenül az azokat kínáló utazásszervezővel vagy utazásközvetítővel történik.

3.1.4. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. Az ÁSZF mindenkor tartalmazza a hatálybalépés napját. Valamennyi Felhasználásra és szerződéses jogviszonyra a felhasználás, illetve a Szerződés megkötésének napján hatályos ÁSZF rendelkezései az irányadóak.

3.2. Az Utazási Terv, mint szerzői jogi mű, szerzői jogi védelem alá esik, engedély nélkül nem tehető közzé harmadik fél számára.

3.3. Az adatok kezelésére vonatkozó szabályokat az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza, amely a Weboldalon megtekinthető.

3.4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A Weboldalon utazások megtervezése, azaz Utazástervezés és utazási tanácsadás rendelhető meg. Minden szolgáltatás egyedi, minden Utazási Terv a vevő (továbbiakban: Megrendelő) egyéni igényei alapján készül, az teljesen személyre szabott.

3.5. Az Utazástervezés ára nem tartalmaz Áfát, a Szolgáltató partnerei alanyi adómentesen végzik a tevékenységet, Áfa-mentesen.

3.6. A Weboldalon minden Utazástervezés előzetes ajánlatkérés után rendelhető meg. Az ajánlatban a Felhasználó részletes tájékoztatást kap az Utazási Tervben szereplő utazás becsült költségéről, az Utazástervezés díjáról, az Utazási Terv elkészültének vállalt határidejéről. Az utazás becsült költsége kizárólag az ajánlatkérés során előre megadott igények alapján kalkulált előzetes becslés. A becsült árat minden ajánlatkérés esetén úgy próbálja a Szolgáltató meghatározni, hogy a későbbi Utazástervezés során az utazás ára ezt ne haladja meg, azonban előfordulhat, hogy ez nem teljesül, akár előre nem látható okok miatt. Az ilyen jellegű árváltozásért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

3.7. Az Utazástervezés legfeljebb 6 (hat) hónappal előzheti meg a tényleges utazás indulási idejét. Amennyiben 6 (hat) hónapot meghaladja a tényleges utazás indulási ideje és az Utazástervezésre a megrendelési igény elküldése, akkor a Szolgáltató a megrendelési igényt minden esetben visszautasítja, és a megrendelési igényt befogadhatatlannak minősíti.

3.8. Amennyiben kedvezményes ár kerül meghirdetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat a kedvezmény felhasználási feltételeiről, annak időtartamáról.

3.9. A Megrendelő elfogadja, hogy a Szolgáltató kizárólag az általa készített Utazási Tervek tartalmáért felelős. A Megrendelő a Szolgáltató által ajánlott külső szolgáltatók termékeit közvetlenül a velük kötött szerződés (pl. foglalás) alapján veszi igénybe. Az ilyen külső szolgáltatókkal (harmadik féllel) kötött szerződések megszegéséből adódó károkért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.

3.10. Körutazásnak minősül minden utazás, ami több helyszínt olyan módon érint, hogy a különböző helyszínek egy szállásról nem bejárhatók, és több különböző helyen lévő szállás igénybevétele válik szükségessé. Ha a teljes utazás kezdő és végpontja különböző helyen van, és köztük egy valójában egyirányú utazás történik, de több helyszínt érintve, több különböző szálláson megszállva zajlik az utazás, akkor az is körutazásnak minősül.

3.11. Távolsági közlekedésnek nevezünk minden közlekedést, ami két pont között 300 kilométernél hosszabb útvonalon történik. A 300 kilométernél rövidebb közlekedés az Utazástervezés szempontjából helyi vagy helyközi közlekedésnek minősül.

3.12. Minden elektronikus úton küldött ajánlat legfeljebb a megküldést követő 7. naptári nap éjfélig (az aktuális magyarországi időzóna szerint) érvényes. Ezidőt követően az ajánlatban szereplő adatokkal nem lehetséges a megrendelés, új ajánlatkérés kitöltése válik szükségessé.

 

4. A megrendelés

 

4.1. A megrendelés menete:

4.1.1. A Weboldalon minden megrendelést ajánlatkérés előz meg. A Felhasználó az ajánlatkérési űrlap kitöltése közben tájékoztatást kap az általa kiválasztott utazás megtervezésének áráról.

4.1.2.Az űrlap kitöltését követően elektronikus formában kap részletes tájékoztatást az utazás becsült költségéről, az Utazástervezés vállalt időtartamáról és az Utazástervezéssel kapcsolatos egyéb tudnivalókról, valamint az ajánlatkérés során megadott adatok alapján a személyes konzultáció kiszállási díjáról.

4.1.3. Az ajánlatkérést követően, egy egyedi URL-en keresztül, a megrendelési űrlap kitöltésével, az Adatvédelmi Tájékoztató, illetve az ÁSZF elfogadását, valamint az ajánlatkérés közben számított Utazási Terv és az ajánlatban megadott személyes konzultáció díjának elfogadását követően, a Megrendelés gombbal történő űrlaptovábbítással jön létre a megrendelés.

4.1.4. A megrendelés leadása után a Megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, amit a 4.3. pontban részletezett fizetési lehetőségek közül választva kell kiegyenlítenie.

4.1.5. A fizetendő összeg beérkezésének könyvelése után történik az utazás részleteinek igényfelmérése, ez is egy űrlap kitöltését jelenti. Ki nem egyenlített megrendelés esetén nem történik meg az igényfelmérés, illetve az online egyeztetés sem, valamint nem kezdődik el az Utazási Terv készítése sem.

4.1.6. Az igényfelmérést követően történik az online egyeztetés. Egyben ez az időpont minősül az az Utazási Terv kidolgozásának kezdetének.

4.2. A megrendelés teljesítése:

4.2.1. A megrendelés alapján a vállalt határidőn belül a Szolgáltató elektronikus formában értesíti a Megrendelőt az Utazási Terv elkészültéről, illetve mellékletben azt elküldi részére, vagy ha személyes konzultációra kerül sor, akkor az ügyfél kérésére ott is átadhatja azt.

4.2.2. Előre nem látható esemény vagy ok esetén (vis major) a Szolgáltató minden esetben értesíti a Megrendelőt a határidő elmulasztásáról, annak hosszabbításáról, és annak indoklásáról.

4.2.2.1. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelésben meghatározott utazás megtervezése előre nem látható okból (vis major) nem teljesíthető, köteles erről a Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 15 (tizenöt) napon belül visszatéríteni az eredeti fizetés módjával megegyező módon. E kötelezettség teljesítése után a Szolgáltatót nem terheli felelősség a szerződésbontás miatt bekövetkezett a Megrendelőt érintő semmilyen nemű egyéb kárért. A nem a Szolgáltató saját hatáskörében keletkezett ok (vagy okok) miatti határidő mulasztásért a Szolgáltató nem felelős.

4.2.3. Az Utazási Tervben foglalt, a 4.2.4.3, a 4.2.4.4, és az Utazási terven kívül megrendelt 4.2.5.1. pontban felsorolt Tervelemeket a Szolgáltató a Megrendelővel előre egyeztett időpontban fogja teljesíteni.

4.2.4. Az Utazási Tervek tartalmához kapcsolódó Tervelemek meghatározása:

4.2.4.1. Utazás és közlekedés: Összetett utazási lehetőségek ajánlása az oda- és visszaútra is a kiindulási helyről a célhelyszínre, továbbá magában foglalja az összes útközbeni közlekedéshez kapcsolódó lehetőség felkutatását: járműbérlés (személyautó, motorkerékpár, kisbusz, nagybusz), helyi-helyközi és távolsági közösségi közlekedés, célhelyszíni transzferszolgáltatások, egyéb közlekedési lehetőségek. Az oda- és visszaútra közösségi közlekedés igénybevétele esetén (repülő, busz, vonat) legalább 3 opciót ajánlunk, amennyiben erre van lehetőség. Magában foglalja a célhelyszínre közlekedő távolsági közösségi járat (repülő, vonat, hajó, busz) induló állomására való eljutási lehetőségek felkutatását is, saját autóval történő megközelítés esetén parkolási lehetőség keresését is. Egyéni közlekedés esetén tartalmazza az összes olyan közlekedési információt, amely az egyéni közlekedéshez szükséges lehet (pl. útdíjak, autópálya-szabályok, helyi KRESZ sajátosságok, stb.). Közösségi közlekedés esetén tartalmazza az utazáshoz kapcsolódó helyszíneken a helyi-helyközi és távolsági közösségi közlekedés igénybevételére vonatkozó információkat (pl. megközelíthetőség, menetrendek, árak, stb.). Amennyiben egy körutazás keretein belül több célhelyszín is meglátogatásra kerül, akkor az ezek összekötésére szolgáló távolsági közlekedési lehetőségeket is magában foglalja.

4.2.4.2. Szállás: Az utazáshoz kapcsolódó helyszínen vagy helyszíneken szálláslehetőségek ajánlása. Minden helyszínen legalább 3 opció, amennyiben van rá lehetőség.

4.2.4.3. Online egyeztetés: Internet alapú kommunikációs felületen (pl. Messenger, Viber, Skype, Google Meet) létrejött videóchat alapú vagy telefonon történő egyeztetés az igényfelmérési űrlap kitöltését és a Tervezés ellenértékének teljesítését követően, megrendelés és az igényfelmérés közben felmerült kérdések megvitatása céljából. Az online egyeztetés ideje 20 perc és egy előre egyeztetett időpontban történik. Ezt a Tervelemet a Szolgáltató minden Utazási Terv megrendelése esetén ingyenesen biztosítja. Az Online egyeztetés tervelem önmagában nem rendelhető meg.

4.2.4.4. Online konzultáció és foglalási segítség: Internet alapú kommunikációs felületen (pl. Messenger, Viber, Skype, Google Meet) létrejött videóchat alapú vagy telefonon történő egyeztetés az Utazási Terv elkészültét követően, annak elektronikus úton történő átadása után, az Utazási Tervvel kapcsolatos kérdések megvitatása céljából. Továbbá ezen konzultáció célja még a segítségnyújtás az Utazási Tervben ajánlott harmadik fél által kínált szolgáltatások lefoglalásában (azaz a szerződéskötésben harmadik féllel). Az online egyeztetés ideje 90 perc és egy előre egyeztetett időpontban történik.

4.2.4.5. Biztosítások: A teljes utazáshoz kapcsolódó különböző biztosítási lehetőségek keresése és ajánlása: utasbiztosítás, útlemondási biztosítás, bérelt járműre önrészbiztosítás, gépjármű-asszisztenciabiztosítás.

4.2.4.6. Úti cél infók: Az utazáshoz kapcsolódó helyszínek/települések/országok szöveges ismertetője, hasznos információinak ismertetése (pl. időzóna, pénznem, vallási szokások, étkezési szokások, stb.).

4.2.4.8. Programok és látnivalók: Az utazáshoz kapcsolódó helyszíneken az igényeknek megfelelő látnivalók és programok (Olyan egyéb időtöltésre alkalmas tevékenységek vagy szórakozási lehetőségek, amelyek klasszikus értelemben nem nevezhetők látnivalónak.) ajánlása, és azok bemutatása szöveges és képes ismertetővel, valamint további hasznos információkkal (pl. nyitva tartás, megközelíthetőség, belépő árak, stb.), mindez a célhelyszíntől bejárható távolságon belül. Körutazás esetén minden érintett helyszínre értendő.

4.2.4.8. Egyéb kölcsönzés: Adott célhelyszínen (körutazásnál célhelyszíneken) történő, jellemzően nem nagy hatótávval rendelkező (inkább helyi szórakozásra, mint közlekedésre alkalmas) egyéb közlekedési eszközök kölcsönzési lehetőségei, ezek lehetnek kerékpár, robogó, motor, quad/ATV, roller, segway, buggy, görkorcsolya, gördeszka.

4.2.4.9. Térkép: A teljes útvonalról készült térképes terv a Google MyMaps szolgáltatás igénybevételével, mely tartalmazza a közlekedési pontokat (pl. repülőtér, vasútállomás, buszpályaudvar, parkoló, stb.), a látnivalók és az egyéb programpontok helyét. A szálláslehetőségek a térképen csak azután kerülnek feltüntetésre, amikor a Megrendelő visszajelzést ad a Szolgáltatónak, hogy melyik szálláslehetőség lett lefoglalva.

4.2.4.10. Felülvizsgálat: A módosítható foglalások felülvizsgálata az utazás időpontjától függően akár több alkalommal, kedvezőbb ajánlatok keresése. Az Utazási Terv átadását követően, az utazás megkezdésének időpontjáig bezárólag, minden 2. hét elteltével felülvizsgálatra kerülnek a módosítható foglalások (pl. autóbérlés, szállás), és kedvezőbb ajánlat esetén a Megrendelő elektronikus formában és/vagy telefonon értesítést kap a kedvezőbb újrafoglalás lehetőségéről. Amennyiben nem áll rendelkezésre kedvezőbb ajánlat, abban az esetben is értesíti erről a tényről a Szolgáltató a Megrendelőt. A koronavírus információk legkésőbb 1 héttel az utazás előtt kerülnek felülvizsgálatra.

4.2.4.11. Áttervezés: Az Utazási Terv elkészülte és átadása után lehetősége van a Megrendelőnek az utazás módosítását kérnie. Összesen 1 Tervelem (akár teljes) áttervezését tartalmazza az Áttervezés szolgáltatáselem. Ezen kívül további módosítások/áttervezések is kérhetők a 4.2.5.2. pontban leírtak szerint. A célhelyszínt ezen szolgáltatás keretein belül áttervezni nem lehetséges. Az áttervezés bizonyos Tervelemeknél jellegükből adódóan értelmezhetetlen, így a következő pontokban meghatározott szolgáltatáselemekre nem vonatkozhat: 4.2.4.3, 4.2.4.4, 4.2.4.6, 4.2.4.10, 4.2.4.12. A különböző Tervelemek módosításának térképen való megjelenítése/változtatása nem számít külön módosításnak.

4.2.4.12. Koronavírus infók: Az adott országokba, a tervezés időpontjában aktuális beutazáshoz szükséges koronavírus információk ismertetése, beleértve az ajánlott közlekedési szolgáltató szabályait is. A koronavírus információk legkésőbb 1 héttel az utazás előtt felülvizsgálatra kerülnek és erről a Megrendelő tájékoztatást kap. Ezt a Tervelemet a Szolgáltató minden Utazási Terv megrendelése esetén ingyenesen biztosítja. A Koronavírus infók tervelem önmagában nem rendelhető meg.

4.2.5. Az Utazási Tervek tartalmához nem kapcsolódó, egyéb Tervelemek meghatározása:

4.2.5.1. Személyes konzultáció: A Megrendelő igényei szerinti személyes konzultáció a megrendeléssel vagy a kész Utazási Tervvel kapcsolatban. Előre egyeztetett időpontban történik. A személyes konzultáció megrendelése az Utazási Terv megrendelésével együttesen történik, valamint a szolgáltatás díja is együttesen fizetendő. A személyes konzultáció ára kiszállási díj alkalmazásával kerül meghatározásra, ami az Utazástervezés díjától függően csökkenhet az alábbiak szerint:

A távolságszámítás alapja Budapest közlekedési középpontjának számító Clark Ádám téri 0 kilométerkőtől értelmezendő közúton (a továbbiakban: Budapest). A kiszállási díj távolságalapja úgy kerül kiszámításra, hogy az Utazási Terv díja alapján meghatározott, a továbbiakban részletezett távolság levonásra kerül belőle, és csak az azon felüli távolságért fizetendő kiszállási díj, az oda- és visszaúti távolság figyelembevételével.

Budapest 40 kilométeres körzetén belül minden Utazási Terv mellé igénybe vehető egy egyszeri ingyenes személyes konzultáció, ha az Utazási Terv díja meghaladja a 150.000 Ft értéket. Legalább 70.000 Ft összegű, de 150.000 Ft-ot el nem érő Utazási Terv díj esetén Budapest 20 kilométeres körzetén belül ingyenes a személyes konzultáció. Ezektől eltérő esetekben a Szolgáltató kiszállási díjat számít fel, mely pontos összegét az ajánlat tartalmazza, és a korábban említett szabály figyelembevételével kerül kiszámításra. Az Utazási Terv díja alatt a különböző kedvezményekkel csökkentett ténylegesen fizetendő díj értendő. A kiszállási díj egységára: 120 Ft/km. Az Utazási Terv díjában foglalt személyes konzultáció minden Utazási Tervnél egy alkalomra vonatkozik, egy kiszállásra vehető igénybe.

4.2.5.2. Módosítás: Az Utazási Terv elkészülte és átadása után lehetősége van a Megrendelőnek az utazás közbenső részében módosítást kérnie. All-in Utazási Tervek esetében az Utazási Terv 1 Tervelem (akár teljes) áttervezését már tartalmazza az Áttervezés Tervelem. Ezen kívül további módosítások/áttervezések is kérhetők. Minden módosítás egyéni árazással történik, Szolgáltatóval történő egyéni megállapodás alapján. Az igények felmérése után a Megrendelő kap egy írásos árajánlatot, aminek az elfogadása után, annak kiegyenlítését követően, és az összeg könyvelését követően történik a szolgáltatás teljesítése. A célhelyszín módosítása esetén ez a szolgáltatás már nem értelmezhető. Célhelyszín módosítása esetén új Utazási Terv megrendelése válik szükségessé. Az áttervezés/módosítás bizonyos, az Utazási Tervben foglalt Tervelemeknél jellegükből adódóan értelmezhetetlen, így a következő pontokban meghatározott Tervelemekre nem vonatkozhat: 4.2.4.3, 4.2.4.4, 4.2.4.6, 4.2.4.10, 4.2.4.12.

4.2.6. A Tervtípusok: Select vagy All-in.

4.2.6.1. Az All-in Utazási Terv a következő Tervelemeket tartalmazza:

Koronavírus infók

Utazás és közlekedés

Szállás

Online egyeztetés

Online konzultáció és foglalási segítség

Biztosítások

Úti cél infók

Programok és látnivalók

Egyéb kölcsönzés

Térkép

Felülvizsgálat

Áttervezés: 1 Tervelem módosítása

4.2.6.2. A Select Utazási Terv tartalma:

Nem tartalmaz alap Tervelemet, minden Select Terv egyénileg állítható össze. A következő szolgáltatáselemek opcionálisan választhatók, az összeállítás függvényében kerül meghatározásra az Utazási Terv ára:

Koronavírus infók

Utazás és közlekedés

Szállás

Online egyeztetés

Online konzultáció és foglalási segítség

Biztosítások

Úti cél infók

Programok és látnivalók

Egyéb kölcsönzés

Térkép

Felülvizsgálat

4.3. Fizetési lehetőségek

A Szolgáltató a megrendelést követően banki átutalásos fizetési lehetőséget biztosít a Megrendelőknek.

Átutalásos fizetés: A megrendeléskor feltüntetett árat a Megrendelő a megrendelés véglegesítése után az elektronikus értesítésben szereplő bankszámlaszámra tudja teljesíteni.

4.4. A Szolgáltató minden ajánlatkérést, elektronikus formában legkésőbb a leadást (űrlap kitöltést) követő 96 órán belül visszaigazol.

4.5. A megrendelés teljesítési határideje minden esetben az ajánlatban szerepel.

4.6. A megrendelést követően a Megrendelőnek legfeljebb 3 munkanap áll rendelkezésére az Utazástervezés árát kiegyenlíteni a 4.3. pontban leírt fizetési lehetőségek valamelyikének igénybe vételével. Amennyiben ez nem történik meg, az Utazástervezési árajánlat és az ahhoz kapcsolódó megrendelés (szerződés) a Szolgáltató és a Megrendelő között a határidőt követően érvényét veszti, az a Szolgáltató részéről felmondottnak minősül.

 

5. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

 

5.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása 29.§ c. pontja értelmében („olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak”) a Megrendelő a megrendelt termékkel, azaz az Utazástervezéssel kapcsolatban nem állhat el a szerződéstől, miután annak elkészítése megkezdődött.

5.2. A termék elkészítésének kezdési időpontja a minden Utazástervezést tartalmazó Tervelem, az Online egyeztetés tényleges időpontja.

5.3. A Szolgáltató a fogyasztót megillető elállási és felmondási jogot legkésőbb a 6. pontban leírt vállalása szerinti határidőig bezárólag biztosítja.

5.4. A megrendelt és kiegyenlített személyes konzultáció díja, annak lemondása esetén, ha a lemondás legkésőbb 48 órával a személyes konzultáció időpontját megelőzően történik, teljes egészében visszatérítésre kerül a fizetés módjával megegyező módon legfeljebb 15 napon belül. Amennyiben a személyes konzultáció lemondása a kezdési időponthoz képest 48 órán belül történik, ebben az esetben a személyes konzultáció díját nem áll módunkban visszatéríteni.

 

6. Garancia

 

A Szolgáltató az általa készített összes Utazási Tervre 100%-os Elégedettségi Garanciát vállal.

Amennyiben a Megrendelő az Utazási Terv átadását követő 3. naptári napon belül jelzi a Szolgáltató felé írásban (ez lehet elektronikus formában is), hogy az elkészült Utazási Terv nem felel meg az ő előzetes elvárásainak, a Szolgáltató vállalja, hogy a teljes kifizetett Utazástervezési díjat visszatéríti banki átutalás formájában a Megrendelőnek, legfeljebb 30 napon belül. A 3 naptári napos határidő az Utazási Terv átadásának napját követő 3. naptári nap éjfélig tart, az aktuális magyarországi időzóna szerint. Az Utazási Terv átadásának minősül az Utazási Terv elektronikus formában történő megküldése a Megrendelő felé vagy a megrendelés alapján létrejött személyes konzultáció alkalmával történő személyes átadás, amennyiben ezt nem előzte meg elektronikus továbbítás.

A 100%-os Elégedettségi Garancia kizárólag az Utazási Terv árára érvényesíthető, nem vonatkozik a személyes konzultáció kiszállási díjára.

 

7. Panaszkezelés

 

7.1. A Szolgáltatóhoz elektronikus formában lehet panaszt benyújtani az kapcsolat@utazasokosan.hu e-mail címen. A panaszt a Szolgáltató legfeljebb 30 nap alatt kivizsgálja, és az eredményről tájékoztatja a Felhasználót. A Szolgáltató a székhelyén nem végez személyes ügyfélfogadást.

7.2. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató kizárólag az általa készített Tervek tartalmáért felelős. A Megrendelő a Szolgáltató által ajánlott külső szolgáltatók termékeit közvetlenül a velük kötött szerződés alapján veszi igénybe. Az egyéb külső szolgáltatókkal kötött szerződések megszegéséből eredő károkért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel. Az ilyen károkkal kapcsolatos panaszokat a szerződésben szereplő külső szolgáltatóhoz tudja benyújtani.

7.3. Szolgáltató és a Megrendelő (továbbiakban: Felek) vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Olyan fogyasztói jogviták esetén, ahol a Felek nem találnak megoldást, a Megrendelő a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A Szolgáltató partnerek székhelye szerinti illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99., III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Megrendelő fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási kormányhivatalhoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: http://jarasinfo.gov.hu/. A Megrendelő, ha fogyasztóként lép fel, jogosult továbbá a felmerült jogvita rendezését az online vitarendezési fórumon keresztül (http://ec.europa.eu/odr) kezdeményezni.

 

8. Egyéb rendelkezések

 

8.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

8.2. A jelen ÁSZF-re és értelmezésére a magyar jog és a magyar nyelv értelmezési szabályai az irányadóak.

8.3. Az ÁSZF bármely rendelkezésének esetleges érvénytelensége az ÁSZF többi részének érvényességét nem érinti.

Pin It on Pinterest